Een goede klachtenadministratie: de bron van continue kwaliteitsverbetering

Als modern manager staat u midden tussen uw medewerkers. Uw facilitaire dienst floreert en iedereen werkt met plezier. Klachten zijn er nauwelijks en uw medewerkers geven aan de hele dag voor uw klanten in touw te zijn.

En toch:

Om niet alleen vandaag maar ook morgen alert te kunnen reageren zou u eigenlijk wat meer concrete cijfers over uw dienstverlening willen hebben. Een goed administratief systeem ontbreekt hierin. De dienstverlening is perfect georganiseerd, maar kent wel zijn prijs. En hoe denken onze klanten hier eigenlijk over?. Is de dienstverlening aangepast aan hun behoeftes? Een klanttevredenheidsonderzoek zou iets kunnen zijn, maar het ontbreekt u aan tijd om dit voor te bereiden.

Athena Contracting BV kan u op deze terreinen ondersteuning bieden.

Ons adres:

Telefoon: 0313-650603

Fax: 0313-655590

E-mail:info@athena-contracting.nl

Website: www.athena-contracting.nl

Tekstvak: Weet u hoe hoog de kosten van de dienstverlening bij uw collega-aanbieder zijn?